HOCO Horeca maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo prettig mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan we ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Klantservice

1 Hoe moet ik bestellen
Via de volgende stappen plaatst u een bestelling bij ons:

  • Producten selecteren
    Kies via de zoekfunctie of de linker navigatie het product van uw keuze. Met de knop `in winkelwagen` voegt u een product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan door op het plusje te klikken. Met de knop ‘verder winkelen’ gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op het prullenbakje om een product te verwijderen.
    Klaar met winkelen? Klik op `Doorgaan naar Kassa`.
  • Inloggen of account aanmaken
    Log in als u al klant bent. Heeft u nog geen account? Maak uw account aan, kies voor ‘registreren’. Bij ' Persoonlijke gegevens' vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op ‘Bevestig.
  • Betaalmethode
    Kies uw betaalwijze: bijvoorbeeld via iDEAL of creditcard.
    Bevestigen
    U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren? U kunt de bestelling afronden met de knop ‘Bevestigen en Betalen'. Hiermee gaat u naar het betaalproces.

 

1.2 Wat is jullie levertijd
Voor speciale aanbiedingen houden wij een voorraad aan.
De levertijd die we aanhouden is 1 tot 3 werkdagen.

 
1.3 Wat moet ik betalen aan verzendkosten
We houden één verzend/afhandelingstarief tarief aan van € 9,95 excl. BTW.
Bestellingen boven de € 500,00 exclusief BTW worden gratis verzonden.


1.4 Krijg ik bericht als mijn order is verzonden
Als u uw bestelling plaatst, krijgt u direct een bevestigingsmail. Zodra de order daadwerkelijk verzonden is, wordt u hier over ook op de hoogte gesteld via een e-mail.


2 Klantenservice & contact
2.1 Hoe kan ik jullie bereiken

U kunt contact met ons opnemen door:
1) Te bellen met (0)20-497 01 81 (maandag-vrijdag 08.00-18.00 uur en op zaterdag 10.00 tot 15.00 uur)
2) Het invullen van het contactformulier aan de rechterkant van deze pagina.
3) Een email te sturen naar info@hocohoreca.nl

Ook voor storingen dient u via bovenstaande contact met ons op te nemen.

3 Garantie

3.1 Hoe lang heb ik garantie
Wij garanderen de deugdelijke werking van het betreffende apparaat gedurende de periode van 1 jaar, gerekend vanaf de factuur datum.
Op de koel-en vriesapparatuur van Polar wordt 2 jaar fabrieksgarantie gegeven.
 

3.2 Wat is uitgesloten van garantie
Uitgesloten van garantie zijn die delen en onderdelen, die niet direct van invloed zijn op het leveren van deze prestatie, zoals verlichting, glas, sloten, zwenkwielen, deurrubbers, bedieningsknoppen, etc.
 

3.3 Wat vergoeden jullie tijdens de garantie periode
Garantie gedurende de aangegeven periode betreft zowel de kosten van arbeid, voorrijkosten als van onderdelen en materialen tijdens normale werkdagen (08.00 – 17.00 uur).
Na 17.00 uur en tijdens zaterdagen en zondagen en feestdagen zullen toeslagen worden doorberekend.
Mocht het blijken dat er een storing is die veroorzaakt is door het niet juist aansluiten van het apparaat, ondeskundig gebruik of verontreiniging zal er geen gebruik gemaakt kunnen worden van de garantievoorwaarden en zult u zelf voor de kosten moeten opdraaien.
 

3.4 Klachtenregeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hocohoreca.nl

LEVERING & INSTALLATIE door het hele land RUIME SHOWROOM voor en weloverwogen DUURZAAM EN GOEDKOOP de beste prijs / kwaliteit garantie

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf?

Adresgegevens

HOCO Horeca Equipment B.V.
Weerenweg 35
1161 AG Zwanenburg
E-mail: info@hocohoreca.nl
Tel: +31-(0)20-497 63 25
Tel: +31-(0)20-497 01 81
KvK Amsterdam: 68030169
BTW: NL857272536B01