Retourneren en Klachten
Heeft u een opmerking of klacht? Vul onderstaand formulier in en u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Retourneren
HOCO Horeca neemt alleen goederen terug als deze ongeopend en in de originele verpakking zitten, zonder plakband en beschadigingen. Het is mogelijk dat bij het retourneren of omruilen van producten tot 20% van het totale aankoopbedrag in rekening worden gebracht, met een minimum van de verzendkosten. Let daarom goed op wat u bestelt.
Herroepingsrecht voor niet zakelijke klanten:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hocohoreca.nl of via de telefoon. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Klachtenregeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hocohoreca.nl.